Alternatif bir Yarışma-Benim Sahnem Yarışması


Alternatif bir Yarışma-Benim Sahnem Yarışması

DVD+ Dergisi 2007 yılına damgasını vuracak en alternatif sinema
yarışmasını gururla sunar.

"Benim Sahnem"

Türkiye'nin tek DVD dergisi DVD+ dergisinin düzenlediği "Benim
Sahnem" adlı yarışmaya katılmak için sevdiğiniz bir filmden bir
sahneyi seçmeniz, oynamanız ya da yönetmeniz, dijital formatta
kaydedip göndermeniz yeterli.

"Benim Sahnem" in birincisi 3.000 YTL , ikincisi 2.000 ve üçüncüsü
de 1.000 YTL lik para ödülünün sahibi olacak. Yarışmanın kazananları
ödüllerini almaları için, 3 Mayıs'ta Roxy'de düzenlenecek olan DVD+
2. yaş kutlama partisine davet ediliyor.

Yarışma jürimiz Rock müzisyeni Teoman, yönetmen Derviş Zaim, sinema
yazarı Alin Taşçıyan, Penguen dergisi karikatüristlerinden ve DVD+
yazarlarından Oky ve derginin Genel Yayın Yönetmeni/ film
eleştirmeni Burak Göral'dan oluşuyor.

Unutmayın! 1 Mart 2007 tarihinde başlayan başvurular 24 Nisan 2007
Salı günü saat 18:00'de son bulacak. Yarışmaya katılım şartları
yapılan çekimlerin dijital formatta olması ve katılım formuyla
birlikte gönderilmesi.

PMP Yayıncılık grubunda faaliyet gösteren DVD+ dergisi bünyesinde
başlatılan "Benim Sahnem" yarışması her yaştan ve zevkten
sinemaseverlerin katılımını bekliyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kelebekler Vadisi logo yarışması

Düzce Üniversitesi Amblem ve Logotype Yarışması