Kariyerimi TAŞIYORUM Proje Yarışması


İstanbul Teknik Üniversitesi Uluslar arası Mühendislik Kulübü
düzenlemekte olduğu Lojistik Haftası’nda, gençlere “kariyerini
taşıma” fırsatı sunuyor! 1 Aralık 2007’de başvuruları internet sitesi
üzerinden alınmaya başlanan lojistik proje yarışmasında gençlere
verilen görev, ekmeği şehire dağıtmak! Gençler, fabrikadan büfelere
ekmek dağıtım ağını kurarak hem nakit para ödülleri kazanacak hem de
geleceklerine bir adım daha yaklaşacaklar.

Lojistikte "Ben de varım!" deme zamanı! Sektöre kendinizi tanıtmak
için eşsiz bir fırsat! Geleceğinizin peşinde, bilginin izinde
koşmanın vakti geldi!

Lojistik sektörü hem dünyada hem ülkemizde standart büyüme hızının
üzerinde bir hızla genişlemektedir. Dünya lojistik pazarının değeri 5
trilyon doların üzerindedir. 2015 yılında 120 milyar doların üzerinde
bir değere ulaşması beklenen Türkiye’deki sektör, şu anda 52 milyar
dolarlık bir hacme sahiptir. Yeryüzünde üretilen her 1 dolarlık
değerin 25% i lojistik etkinliklerine ayrılmaktadır.

Lojistik sektöründe kendine yer arayan gençler, Mars Lojistik’in ana
sponsoru olduğu ve Lojistik Derneği tarafından
desteklenen “Kariyerimi TAŞIYORUM” yarışmasında, masanızdaki ekmeğin
nereden, ne şekilde, ne kadara geldiğini hesaplayarak, lojistik
dünyasına bir giriş yapacak; birikimlerini, yaklaşımlarını bu
yarışmaya taşıyacak, hem geleceğini hem de ödülleri kazanacak!
Üstelik, ekmek dağıtım ağını kurmak için sanal bir şehir oluşturmakta
özgürler! Tabii, bu şehre ait nüfusun en az 500,000 olması
gerektiğini unutmamak şartıyla.

Kariyerinizi taşımaya kararlıysanız, yarışmasının son başvuru
tarihini kaçırmayın; 20 Ocak 2008! Yarışmaya bireysel veya iki
kişilik grubunuzla başvurabilirsiniz. Başvurular Lojistik Derneği’nin
akademisyenlerince değerlendirilecektir. Başvuruyu yapıp, projesini
yollayan gruplara Lojistik Derneği tarafından katılım sertifikası
sempozyum günü içerisinde verilecektir.

Yarışma sonuçları 2 Şubat 2008 günü İTÜ Uluslar arası Mühendislik
Kulübü tarafından düzenlenen Lojistik Sempozyum’unda açıklanacaktır
ve derece alan gruplara ödülleri takdim edilecektir.

Detaylı bilgi ve başvuru formu www.kariyerimitasiyorum.com ‘da!

Lojistik Haftası Organizasyon Ekibi
Uluslar arası Mühendislik Kulübü
İstanbul Teknik Üniversitesi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kelebekler Vadisi logo yarışması

Düzce Üniversitesi Amblem ve Logotype Yarışması